31 mei 2005

Heerlijk toeven op Stokroos!

Het druilerige weer van de dag sloeg tegen de avond om in een heerlijk voetbalweertje. Na de enorme deceptie van vorige week, zouden we op basis van deze week kunnen zeggen dat het hollyhock weer leeft! Laten we nu eens hopen dat het zo blijft, de opkomst was namelijk van dien aard dat hesjes of lintjes, zoals vroeger in de gymles, geen overbodige luxe zouden zijn.

Een partij van 7 en een partij van 6 man namen het tegen elkaar op. Aan de ene kant, Mark, Kloor, Danny, Harte, Danny 2 en Erik. Aan de andere kant, Gert, Rody, Michel, Bas, Robbie, Arjan en Mario.

In eerste instantie ging het verrassend genoeg niet gelijk op. Je zou verwachten dat de 7 mannen de 6 overliepen, dat was allerminst waar. Het falende omschakelen van de 7, en de vaak gapende goal, zorgden ervoor dat de 6 fors konden uitlopen. Het heeft op een moment 9-3. De 7 bleven maar kansen missen en verprutsen. De simpelste ballen verdwenen over de achterlijn of verdwenen via een been in de kluts.

De 6 hadden met een sterk aanspeelpunt voorin tot dat moment geen enkel probleem. Pas op het moment dat de 7 wat gestructureerder aan het werk ging leek het kwartje de juiste kant op te vallen voor de achterstaande ploeg. Echter pas op 15-14 kon het eenmalig een voorsprong nemen. 17-16 was de eindstand.

Het was vooral leuk oude bekenden weer eens terug te zien! Laten we in godsnaam hopen dat de maandag avond weer DE voetbalavond van weleer wordt, want geef nou toe: een potje voetbal gaat er altijd in!

7 opmerkingen:

hollyklook zei

Wat een genot was het gisteren weer. Om in de woorden van Fijnerik te spreken: FANTASTISCH!!
Volgende week weer... ik heb er nu al weer zin in, jij ook?

Anoniem zei

Genieten was het....mijn beste hollyhockpartij ooit ! En ik was niet eens topfit......hahahahaha

Ik vond het een inspiratie jongens.....

het was een team effort

Anoniem zei

Kan jij al weer lopen, op'schepper'? Ik heb moeite...

Rody zei

het loopt me nog dun door de broek... ik heb me de typhus gelopen...

Anoniem zei

Lopen is not an option..

m'n linkerknie wil niet meer en ik heb de nagel van mijn grote rechterteen compleet doormidden gebroken.........*ouch*

ik kijk ff hoe het gaat dit weekend.....hoor ik daar een afhaker ? misschien.

Rody zei

veel alcohol en je voelt niks... :)

Anoniem zei

Spreek je uit ervaring ;-p