21 april 2005

Tienen Maandagavond 18 April 2005

Het tienen was van allerhoogste kwaliteit, met bijzonder kolderieke momenten natuurlijk tussendoor.

Poser Gert was in grootse vorm, en mocht een kroontje in ontvangst nemen. Net als Kloor met zijn poeiers en niet Harte die met zijn fabuleuze start van een spelletje, eveneens er 1 op zijn conto bij mocht schrijven. Rody was de laatste die er ook 1 bijkreeg. (edited haha)

Danny en Harte beten in het stof wat kroontjes betreft, maar haalden eveneens zeker een 9, want wat was de kwaliteit hoog zeg oi oi oi...

Kijk naar de foto's en zie het plezier! Nooit meer iets anders als tienen. Alle wijven de deur uit, 24 uur per dag TIENEN! Talpa, kom eens kijken! Jullie nieuwe kanaal heet niet voor niets TIEN!














3 opmerkingen:

hollyklook zei

Ik wil niet lullig doen maar ik had volgens mij het eerste kroontje. Maar goed, wat zijn die kroontjes nu echt waard? De echte waarde is de ultieme lol die je kan beleven met je voetbalmatties!

markarazzi zei

toch hoop ik as maandagavond weer een partijtje met jullie te spelen...maar ik was er dan ook niet bij...

Rody zei

Zie je was ik toch in de war...

Ik heb een excuus ik ben bijna 30... en ben al in de preVUT...

Partijtje is leuk als er genoeg (6)zijn, deze maandag was surrogaat en echt superb en er is helaas niks op af te dingen.