15 april 2005

Last Monday / Next Tuesday?

Afgelopen maandag was weer heeeeeeeeerlijk genieten als je het mij vraagt. Ik heb nog geen verslag gezien, ik begreep dat Harte die zou schrijven. Ik ga je niet weer uitdagen met een zeekoe, ik verwacht dat Rody een dezer dagen je verslagje upload.

Wat betreft de volgende meeting: maandag wordt niks wat Kloor en mij betreft. We hopen dat we i.p.v. maandag misschien dinsdag wat mensen op de been kunnen krijgen. Wie-o-wie doet er met ons mee op Hollyhock vanaf 19:00 uur op de dinsdag?

Lekker weekend allemaal en de groeten vanuit London (yeah baby!).

Marruk

1 opmerking:

hollyklook zei

slight change of plans... Klook is vanavond gewoon om 19:00 op Hollyhock te vinden. Komen jullie ook? You know who you are!!

Marruk, gefeliciteerd jongen! Ouwe lul! ;-)