15 maart 2005

Tienen zondag 20 Maart 2005

Heren heren,

Aanstaande zondag is het zover! Er wordt weer getiend. Nu het lijkt alsof Hollyhock weer leeft als een bezetene, lijkt ook het weer nog eens een keer mee te gaan werken! Het is nu dinsdag en de vooruitzichten zijn niet mis! 18 graden mag gerust 'des lentes' genoemd worden (volgens NOS)!

Wie steekt in dit pre-zomerweertje Danny naar de kroon? Of loopt Danny nog verder uit? Wie zal het zeggen!

Komt allen tesamen, jubelend van vreugde: de een-na-laatste wintermeeting van 2004/2005: ZONDAG 20 MAART 2005 OM 14:00 OP QUICK

NOS Teletekst:
http://teletekst.nos.nl/gif/704-01.html

RTL Teletekst:

9 opmerkingen:

markarazzi zei

ik zal zondag weer mijn rentree maken. ik heb het publiek afgelopen zondag luidkeels mijn naam horen scanderen, ik ga daar gehoor aan geven.

Anoniem zei

Heb jij de minimale temperatuur van zaterdag opgeteld bij de maximale temperatuur van zondag??
18 graden me reet...

markarazzi zei

mario, ben jij dat? fack, kom je ook weer ballen? a big facking hollyhock reunion....

Rody zei

NEE JA ZEIDEN ZE BEGIN VAN DE WEEK OP DE KNMI! lekker stelletje leugenaars... maar voor 14 in de zon doe ik het ook!

ik zorg wel voor de 4 ontbrekende graden!

Anoniem zei

Klopt, ik ben het. Ik kom weer ballen. Maar dan moet het quick (lees: kwik) toch wel boven de 20 uitkomen hoor, haha. Nee gekheid, ik studeer ff af en dan kom ik!

Rody zei

Ik ga er 100% vanuit dat ik erbij ben morgen, ondanks dat ik ziek ben...

markarazzi zei

ik ben ook ziek, ga er maar van uit dat ik er niet ben...

Rody zei

ik ben er soweizo...

Rody zei

ik ben er soweizo...