4 september 2011

HOLLYHOCK ZOMERAVONDVOETBAL 24 - MAANDAG 5 SEPTEMBER 2011

In spanning afwachtend of we in de winter met kunstlicht door kunnen en zullen gaan, is het voorlopig nog steeds 'business as usual' op maandag. Op het heilige der heiligen binden wij het (kunst)leren schoeisel onder om onze kunsten andermaal wereldkundig te maken.

Morgen (maandag) avond om 1900 uur beginnen we! Als iedereen op tijd is (1850)dan zorg ik dat alles klaar staat op veldje 1, zodat we gelijk kunnen beginnen.

Dat inschieten van jullie is trouwens echt geen gezicht. 14 meter buiten de 16: de bal is een prooi voor Tijger Kees of vliegt huizenhoog over, over de hekken en tussen de brandnetels van het Schapenatjesduin. Probeer het eens wat dichterbij!

Hoe dan ook: morgen is het weer feest. Editie numerootje 24! Knallen!


O ja aftermath S17E23:














2 opmerkingen:

markarazzi zei

ik denk niet dat ik 18:50 uur ga redden, maar ben wel weer van plan vanouds volle bak te geven

markarazzi zei

en ja, ik gebruik nog altijd de comments (die niemand meer leest), want ik doe niet aan facebook