26 juni 2011

HOLLYHOCK ZOMERAVONDVOETBAL 14 - MAANDAG 27 JUNI 2011

Voetbalheren van de eerste orde! Morgen gaat die thermometer naar een graad of 30, daardoor laten wij ons niet uit het veld slaan. Een zonnesteek meer of minder daar draait een echte HH-er zijn handjes niet voor om!

Dus! Morgen, maandag 27 juni 2011, de eerste tropische zomer-/maandagavondvoetbal van 2011! Je weet wel hoe laat we verzamelen, zo niet: 1900 uur. Neem voldoende water mee (liter zeker!).

Ik zal Toon opdragen de sproeiertjes te laten draaien, moet zeggen dat hij de laatste tijd wel slecht luistert.

7 opmerkingen:

hollyklook zei

Uiteraard aanwezig, weer of geen weer!

Ik heb er nu al zin in!

Anoniem zei

Weer niet aanwezig. Hoop over een week of 4. Veel plezier.

Bas

Rody zei

weer is het zeker. de dag tot aan het Hollyhock festijn van vanavond houd ik deuren en ramen gesloten.

bassie beterschap kerel, hoop op een voorspoedig herstel!

HARTE zei

HARTE zal er zijn..

Mario zei

w00t ik heb mijn VvE verplichtingen voor de komende jaren weer achter de rug, dus ik ben er ook weer!

Rody zei

volgens mij wordt het wel wat vanavond, maar ik ga mezelf -zeker niet- overdraven met dit weer. heb het al slecht met de ramen en deuren dicht!

Mario zei

Ik was net heel even buiten en wilde niet meer naar binnen! Dus goed dicht houden die ramen en deuren Rodu ;)