18 april 2010

AANKONDIGING ZOMERAVONDVOETBAL MAANDAG 19 APRIL 2010 + FILM VAN VORIGE WEEK

Delen
Jullie hebben er effe op moeten wachten, maar het is weer een mooie aaneenschakeling van dieptepunten geworden: de film van vorige week! Op de momenten die er echt toe deden heb ik, omdat jullie dat zo leuk vinden, de microfoon weer ter hand genomen en ben ik mijn boekje te buiten gegaan aan buitensporig enthousiast commentaar.

De huidige stand voor de Hollyhocker van het Jaar-competitie, zijn 5 gedeelde nummers enen:
1 stefan
1 blok
1 jean
1 harte
1 gert

Daarnaast is het morgen, maandag 19 april, natuurlijk gewoon weer keihard tijd om deel 4 te schieten. Hollyhock 4 Life! Heb ik al her en der gelezen!

Wanneer: maandag 19 april 2010
Waar: velden HSV - Kijkduinsestraat
Hoelaat: 1900 uur

Geniet van de film van vorige week, en geef me alsjeblieft morgen wat mooie acties, zodat ik weer wat te becommentariëren heb!

4 opmerkingen:

Rody zei

zo... goedemorgen allen alreeds!

kloor en rody zijn alvast van de partij en dat betekent een score van 100% voor deze rackers!

hollyklook zei

Present!

markarazzi zei

100% teleurstelling? In dat geval ben ik er ook weer bij.

Kan je in het veld lijnen trekken om het bereik van de camera aan te geven zodat al mijn weergaloze akties bewaard kunnen blijven voor het nageslacht?

Rody zei

vinnie is er ook
niels is er ook
stefan is er ook
jean is er ook
niels is er ook
blok is er ook
kees is er ook misschien
danny is er ook