29 maart 2010

HOLLYHOCK ZOMERAVONDVOETBAL DEEL 1: 29 MAART 2010, 1900 UUR

Zo, terwijl de onrust bij ADO Den Haag alleen maar toeneemt, keerrt de spreekwoordelijke rust in onze uitermate lekker gesoigneerde lijfjes weer terug. Na het spekketakel in de zaal op zondag 27 december van afgelopen jaar, zien wij einander wieder mal zurueck op de enige echte verzameling groene zoden: Het Kijkduinse HSV veld.

Veldinspectie door de zaalkampioen hemzelf gisteren, leerde ons dat het veld er meer dan puik bij leg. Met andere woorden: de grasmat ligt er wulps bij om beroofd te worden van haar maagdelijkheid, m.a.w. zet je schaatsen maar in het vet, haal je noppenschoeisel uit de schuur, stof ze een beetje af, ik zorg voor de bal.

Vanavond om 1900 uur, rendez vous op het Heilige Gras van Kijkduin! De sms heeft u al gekregen. De mail komt eran.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Present!

Kees

Mario zei

"Voor het voetbal hoef je hier niet te komen" fantastisch!
Maareuh, in dat geval kom ik dus ook niet ;-)

hollyklook zei

Aanwezig!

markarazzi zei

Reeds aangemeld en contributie betaald!

Geheel in de stijl van mijn geliefde Liverpool FC (zwak, wisselvallig en uitermate teleurstellend) zal ik mijn Hollyhock seizoen weer draaien. Hopelijk is mijn ouverture gelijk aan de wedstrijd van de Reds gisteren, met een hoog bal tempo, kloppende passes, overlopend van aanvallende ambities en veel gemiste kansen (het had bij rust wel 6-0 kunnen zijn).

Rody zei

stefano is erbij
van jean weet ik dat hij er is
harte meybe
niels yes
bas yes 99%