27 september 2009

MAANDAG 28 SEPTEMBER 1900 UUR: HERFSTAVONDVOETBAL DEEL 27

Jochies van me!

Gewoon om 1900 uur je schoentjes aanhebben en we kunnen gewoon zeker 1 uur en 15 minuten keihard knallen.

Ik zorg dat ik de zooi klaar heb staan om 1900 uur, zodat we gelijk kunnen starten. Vorige week (toen de camera draaide) knalde we pas om 1920 uur (ik kon dat daardoor zien)! DAT KAN EERDER!

Dus niet pissen om 1904 uur, niet praten om 1906 uur, maar KNALLEN om 1900 uur. Wedden! Tot 1900 uur met je schoenen aan de eettafel = gelijk doorlopen!!!! ALS JE 1830 REDT: HELEMAAL MOOI! Geef even aan in de comments!!!

8 opmerkingen:

Hollyklook zei

ben erbij... ik zal trachten om 18:45 al aanwezig te zijn zodat er wat mij betreft om 19:00 geknald kan worden.

Rody zei

ik ben er sowieso!

hollyklook zei

dat is wel handig... want: hoe meer zielen, hoe meer geblesseerden (met dank aan Mark voor deze uitspraak).

Rody zei

piet is er ook bij en de sms is er net uit!

HARTE zei

damn ik wist niet dat we gingen...

ik ga proberen te komen...

markarazzi zei

ik ben er ook uiterlijk om 19:00 uur, helemaal aangekleed en klaar om te knallen. ik werk vanmiddag thuis (want de kleine is ziek thuis), dus ik ga het zeker redden.

Anoniem zei

Ik kan niet.

Kees

Rody zei

jean is er ook!