24 september 2009

HOLLYHOCK DOCUMDRAMA - MAANDAG 21 SEPTEMBER

Ja ja, jullie zagen hem staan mensen, of niet? Ik zag jullie er allemaal wel op jullie paasbest uitzien allemaal. En dát is niet niets geweest, met het vakkundige kommentaar van uw razende reporter (bar slecht) en de groeten van MegaVideo! IGNORE DIE POPUP en twee keer op PLAY drukken. Tja het is nou eenmaal behelpen met die sites die wel video's hosten van langer dan 10 minuutjes.

Het koste me wat montagewerk, maar goed, met een tube siliconenkit, fix and finish en een rol tape kom je echt een heel eind. Digitaliseren van zo'n teep doen we met Duyvis Digitaaltjes:


Hier nog wat foto's voor de liefhebberts die ook daar maar geen genoeg van kunnen krijgen:




3 opmerkingen:

markarazzi zei

prachtig, vooral dat "Te Land, Ter Zee en In de Lucht"-commentaar

Rody zei

ja je doet is wat voor die gasten...

vanavond piet helaas niet te pakken gekregen, dus ik ga dinsdag nog een keer proberen om naar HSV te gaan...

hollyklook zei

Ro, je bent mijn held... ik kan duidelijk nog veel van je leren door weinig te zeggen met heeeeeel veel woorden.

Tot maandag maar weer... 18:30?