25 augustus 2009

DRUKKEND POTJE EINDIGT BIJNA IN GELIJKSPEL

Zo, pot nummer 22 zit erop! En zowaar eindigde het bijna in een gelijkspel. Oi oi oi, wat zou dat nou toch leuk zijn eens!

Er werd afgesloten bij de stand van 12-9. De ploeg van Danny, Bas, Rody, Kees en Arnoud knalde in het begin eenvoudig naar 3-0 en men vroeg zich af of het hele verhaal wel opging. Die vraag bleek ongegrond. Omdat Ploeg Danny het een beetje liet lopen, kwam de ploeg van Vinnie, Jean, Stefan, Kloor en Mark steeds beter in hun spel. Tot het bijna te donker werd was Ploeg Vinnie nog maar twee doelpunten verwijderd van een gelijkspel. Het was echter Danny die bekwaam afrondde en voorkwam dat we over onze eigen benen struikelden in verband met de invallende duisternis.

Mark beloofde anders te spelen en mag genoemd worden! Wat ons allen betreft verraste hij meer dan eens met een hoekige uitkapactie met doorzettingsvermogen waar de gemiddelde K1-beklimmer nog wat van kan leren. Hoekiger dan het gitaarspel van Franz Ferdinand, verrassender dan een overgang van Wesley Sneijder naar Feyenoord verdiend hij met zijn renrenrenrenrenrentree wat mij betreft de MAN VAN DE MAANDAG-award.














2 opmerkingen:

markarazzi zei

Bedankt voor de mooie woorden, Ro. Ik heb ook van jou genoten. Ik geniet nog lekker na onder het genot van allerlei spierpijntjes, het is een tijd geleden dat ik "zoveel" gelopen heb. Mijn rechterenkel heeft het ook niet echt overleefd. Ik word oud, man....

hollyklook zei

Ik zie het nu pas op de foto's maar als Vinnie een rood shirt met nummer 6 had gehad, hadden we een foto/straight flush gehad... 56789.

Mark: niet lopen mieten, gewoon maandag weer voetballen.. je hebt dan een week de tijd gehad om te herstellen ;-)

Btw: ik hoop het voor je dat je oud wordt!