5 juni 2008

VRIJDAGVOETBAL / DINSDAGVOETBAL

Ja ja rakkers, boeren, burgers en buitenlui! Met totaal Hollyhock-verpester het "EK Voetbal" voor de deur moeten we helaas het schema een beetje omknallen.

Maandag kan er niet gevoetbald worden, ivm Italie - Nederland. Rare gasten die Hollyhockers. DINSDAGAVONDVOETBAL, 10 JUNI, 1900 UUR.

Vorige week al besproken: het VRIJDAGAVONDVOETBAL, staat weer op de rol. Plek van handeling: KIJKDUINSESTRAAT. Tijd voor VRIJDAG 6 JUNI is 20.00 UUR.

Kortom, laat de ballen maar vallen:
VRIJDAG 6 JUNI, KIJKDUIN, 2000 UUR
DINSDAG 10 JUNI, KIJKDUIN, 1900 UUR


2 opmerkingen:

hollyklook zei

Wat doet Mark daar in een PSV shirt? Ik ben er vanavond wel bij, dinsdag denk ik dat ik er wat later ben, heb eindelijk weer werk en vermoed dat ik pas tussen 19:00 en 19:30 thuis ben... maar ik kom uiteraard wel!

Anoniem zei

ben dr bij...

Fijnerik