20 juni 2008

LANGSTE ZOMERAVONDMEETING 2008 - MAANDAG 23 JUNI 2008

De langste maandagavond (23/6) voor Hollyhock-begrippen is aanstaande maandag! Laten we er een mooie maandag van maken! Vanaf 1900 uur gaan we weer tekeer op wat door ons al is gedoopt tot NIEUW HOLLYHOCK.

Schrijf nu al op dat je komt, hoed ik je ook niet lastig te vallen, scheelt ook weer centjes, tenzij je dat leuk vindt natuurlijk. Helaas ik steun er geen goed doel mee...

Wist je dat de velden in het (niet al te verre) verleden werden gebruikt door legendarische clubs als Bizon, Zwart Blauw, Kranenburg, SV Kijkduin, SV Bohemen. Allemaal clubs die door tekorten aan vrijwilligers en leden, beleid en bouwzucht van de gemeente verdwijnen!

Kijk hieronder eens! Dat is toch echt het veld waar wij wekelijks op staan te ballen!

De eerste foto is van Zwart Blauw, en het tweede is Kranenburg... tijd... joh, ik weet niet meer wanneer ik die foto's heb genomen...


12 opmerkingen:

Anoniem zei

schitterende fotos! pure nostalgie! onze teamfoto moet daar binnenkort onder komen Ro!
ik ben er in ieder geval bij op morgen nieuw aan te schaffen kiksen!!!! lekker hoor! geen ek-voetbal dus verwacht een hoge opkomst ;-)

Rody zei

warry en michel zijn in elk geval van de pagtij! net als ik!

Anoniem zei

dat zijn er dus al 4, nog 4 erbij en we kunnen een pot voetbal op de mat leggen....

Anoniem zei

Ik heb begin jaren '90 ook wel een aantal memorabele duels gespeeld tegen SV Kijkduin op deze prachtige velden!

Morgen ben ik er ook bij. Hopelijk kunnen we op tijd beginnen, ik denk dat ik niet veel later dan tot 9 uur kan blijven.

Anoniem zei

Ik ben erbij en neem nog 3 gasten mee.

Kees

hollyklook zei

zal er pas omstreeks 8-ten zijn, ik schuif wel aan bij de partij die voor staat.

markarazzi zei

vaste prik bovenaan de lijst van afwezigen: moi!

Anoniem zei

Ik zie het zonnig in dit verhaal! Goeie shitz!

Zometeen gaat de SMS eruit... mensen die hem niet wensen te ontvangen, ik zou je naam hier alvast maar neer zetten!!!

HOLLAND!

Anoniem zei

Stand is 9 en ik hou nog rekening met wat aanwaaiers!

Maar ik wacht ook op nog wat reacties!

Anoniem zei

JEAN IS NUMERO DIX!

Anoniem zei

VINNIE EST ONCE

Anoniem zei

DANNY EST DOUCE