31 mei 2008

UW SMSBEUL IS ER EVEN NIET

Aanstaande maandag staat er weer een ronde op het spel van ons fantastische HOLLYHOCK! Wederom op veldje 2 of 3 van het o zo heilige Schapenatjesduin aan de Kijkduinsestraat.

Alleen uw scherpe auteur, uw pindarots in de branding, uw hoop stront in bange dagen, uw feestvarken is even een dagje een koninklijk concertganger in het boerenland van Groningen.

Ik wens jullie veel plezier en ik laat me verrassen over wat er hier op de site komt van die avond! (Zal weinig verrassends zijn, aangezien dit mijn enige zieke hobby is!)

Ik raad jullie aan 2-PIETJE te smsen of je komt of niet. Ook voor meer info en stichting Socutera. Nummer ontvangen jullie zondag van mij!

Voetbal in de Stone Age

12 opmerkingen:

Anoniem zei

JAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!

Rody is er niet bij vanavond.
Eindelijk kunnen we een kwaliteitspot op de mat leggen vanavond.
Géén eigen doelpunten
Géén klungelige acties
Géén zinloze kreten

Het is VOETBAL dat wint vanavond.

Anoniem zei

in gedachten ben ik bij jullie lieverds

Anoniem zei

ik twijfel eraan om het smsje te sturen hahaha

markarazzi zei

ik ben er ook niet (de komende weken). Voetbal staat met 2-0 voor...

Anoniem zei

voetbal is een illusie rijker en twee iconen lichter Mark, zoveel is duidelijk toch?

hollyklook zei

Nou, ik zal er wel gewoon zijn dus echt hoogstaand zal het dus niet worden.... we zullen jullie missen Markarazzi en Lekkero.

Tot vanavond!

Anoniem zei

Jazeker-de-shaker.
Ik ben erbij.

Fijnerik

Anoniem zei

zekerheidjes zijn tot nu toe:

Fijnerik
Gert
Stefan
Kloor
Ondergetekende

het loopt dus nog niet storm....

hollyklook zei

Harte zal ook gewoon van de partij zijn wat ik van hem begrepen heb dus dat maakt 6. Wie volgt?

Anoniem zei

Vincent is er en ook Kees maakt vanavond zijn opwachting en rentree!!
Ziet er dus naar uit dat er gewoon afgetrapt kan worden rond 7 uur, tweede veld Kranenburg!!

Anoniem zei

Ard is ook een zekerheidje, mits het niet gaat onweren en regenen wat de buienradar wel aankondigt :-(

markarazzi zei

ziet er naar uit dat ik toch kom...