15 april 2008

Kiekjes en Poezie van Maandag 14 April

En opnieuw was het gezeik. Nu al voordat we waren begonnen! Opperkorfbalstormbahnführer met een iets te vieze broek en een iets te luide stem, die deed denken aan banger tijden vermaande ons eerst dringend, daarna zeer dringend niet te gaan voetballen op zijn mat. We moesten de gemeente maar bellen, waar we waarschijnlijk geen 'anschlus' zouden krijgen. Hij had wel voor ons 'die Endlosung', ga maar daar voetballen (Stokroos 4) en breek daar je benen, anders doet mijn lieve korfbal-Macht dat. Of ga op een voetbalclub, dan kun je twee keer in de week legal ganz los gehen. 80 jaar geleden was er ook een man, met een Endlosung für jeder problem! Ik ben blij dat de Korffballmann niet in de vaderlandse Politik zit. met zo'n vieze broek kan je toch niet op het spreekgestoelte komen?

Wij zijn verhuisd naar het trapveldje aan de linkerzijde van het Stokroos. Baggerveld tot en met, maar toch een leuke pot gespeeld. Veel oude bekenden: Kees was weer terug, en is volgende week weer weg. Vinnie was ook weer terug en ook Mardi gaf weer eens acte de presence na cancellation van zijn oefensessie.

Zowaar kwam Jean met een Engelse fotografe op de proppen waar hieronder de resultaten van zijn te zien.

Het potje ging im anfang nog redelijk regelmäBig auf, maar nadat de Gruppe Gert van Der Bomber (die zijn naam helaas amper eer aandeed) ineens bij de vleet begon te scoren, was het eigenlijk al gedaan. De groep bestond verder uit Jean, Rody, Niels, Kees en Vlietje. De tegenstand bestond uit Bas, Arnoud, Mardi, Kloor, Vinnie en Stefan.

Al snel stond er 5-1 op het denkbeeldige bord en dat werd uitgebreid naar een eindstand van 12-5. De tegenstand was niet opgewassen tegen de lijnkeeper Gert en de ruimte die door henzelf achterin werd weggegeven waardoor Gruppe Gert meerdere malen makkelijk tot scoren kwam. Rody kwam zelfs 5 maal tot scoren, een ongekende weelde voor de pijlsnelle man die doorgaans net netje maar moeilijk weet te vinden.

De frustatie bij Gruppe Arnoud kwam pas echt zichtbaar bovendrijven na een uur toen Gert ook nog eens begon te zuigen als of het een lieve lust was. De heren Stefan, Arnoud en Bas ergerden zich er zichtbaar aan, en lieten dat ook blijken. Herr Bas, beweerde zelfs dat Gruppe Gert compleet van de mat werd geveegd maar dat zij niet tot scoren kwamen door Gert, wat mij toch wel iets te kort um die Ecke leek. Gert was een behoorlijke sta in de weg, maar van werkelijke overklassing was geen sprake.

Met de wetenschap dat Danny en Harte geen 100% meer zijn, gaan we weer een rustpauze van een weekje nemen, om vervolgens volgende week maandag om 7 uur op het Kijkduinse gras te verschijnen, in de stille hoop dat we daar niet worden weggejaagd. Lang Leve de Wildvoetballers!





























17 opmerkingen:

Anoniem zei

Als team rody niet compleet werd weggespeeld, waarom heeft team arnie dan op 19 foto's balbezit en team rody op 6?

Volgens mij zegt dat genoeg over de verhoudingen. De score was zeer geflateerd.

Anoniem zei

omdat ik zo graag foto's van jou zie schatje!

Anoniem zei

De score was wel geflatteerd. Het veldoverwicht was er wel, maar niet overgroot.

Anoniem zei

ach tis jammer dat verdedigen ook bij het spelletje hoort en dat team rody zich daar compleet op heeft gefocussed heeft...ze hebben het wel slim gespeeld hoor, de juiste mannetjes op de juiste plaatsen gezet: gert die voetballend en aanvallend over het algemeen niets toevoegt aan een team neerplanten in de goal is voor hun de sleutel naar de winst geweest!
je zwakke punten camoufleren en je dikke punten aansterken noem ik dat....

Anoniem zei

het was teameffort, teamplay, iedereen liep zich de krampen... die inzet was bij sommigen van jullie anders ver te zoeken...

Anoniem zei

Veel frustratie... Genieten, vooral Pietje en Bas waren vrij zielig aan het huileballen, maar whats new... Als je 18 ballen voor het goal tegen de doelman aanknalt of het paaltje weet te raken dan vraag je om een nederlaag.

Geef toch toe heertjes jullie hadden niets in de melk te brokkelen tegen het ploegje van Gert! En rd.. chapeau voor je geweldige voorhoedespel en de vele goals!

X Gert

PS haal voortaan lekker zelf de bal als jullie als een stel wilden alle ballen keihard mis schieten?

Anoniem zei

LANG LEVE HOLLYHOCK!!!

jongeeeeeesss niet te negatief, tis maar een spelletjeeeeee...

gertje bek dicht

Anoniem zei

Zo te zien heb ik wat gemist afgelopen maandag...
Heerlijk wat een commentaren heen en weer!!!

Zijn we allemaal nog vriendjes met elkaar?


Fijnerik

Anoniem zei

Waarom nou weer gertje bek dicht rd .. ... Zeg dat lekker ook tegen de rest? De huilebalkjes?

Gert

Rody zei

ik geloof van wel frisse man! Ik wel... allemansvriend he, je kent me... ik kwispel bij iedereen!

hop maandag weer! hatsekidee!!!

Anoniem zei

gaaaaap...

ik snap niet wat je uit deze discussie wil halen? zal me ook verder een zorg zijn...

is het al maandag? JEUUUUUUHHHH

Anoniem zei

jaaaa gaan we gertje weer gek maken, lekker hard schieten mag tie alles halen jalalalalaaaaa!!
hahahaha

Anoniem zei

Ach, de hele boel gedraagt zich nu een beetje als infantiele kleuters. Ze zijn zeker vergeten hoe ze ervoor stonden een half jaar geleden toen de geldschieter zich terugtrok.

Het is te hopen dat de storm binnen de club weer wat gaat liggen anders draaien dit soort kleuters hun eigen club de nek nog
om.

Ik snap overigens niet dat de manager zich laat piepelen door dit soort tuig. De harde hand zou ik zeggen, want iets anders werkt duidelijk niet.

markarazzi zei

Om de sfeer verder te verpesten, komt Hollyhock's minst populaire speler volgende week zijn kiksen weer eens onderbinden. Alsof dat nog niet genoeg ellende voorspelt, ga ik ook nog eens "zakelijk" voetballen, zonder fratsen. Het goede nieuws is, dat het aantal optredens van mij dit jaar beperkt zal blijven.

Anoniem zei

ik vind het een teleurstelling, met jou is er tenminste kleur in het spel... ik ben alvast bij Mark, dat wil ik meegemaakt hebben... die staat er dan in ieder geval op!

markarazzi zei

Goed nieuws voor voetbal: ik heb me vergist. Maandag 21 april ben ik nog verhinderd, misschien kom ik de 28ste wel. Ik verheug me al op onze zakelijke een-tweetjes, Ro.

Anoniem zei

PSV KAMIOENEN!!!!!

SEF