26 maart 2008

NOG 5 DAGEN!

Pure poëzie:

Nog vijf dagen! Dan is het eindelijk weer bal,
Dan zullen de oudgedienden weer paraderen op het Heilige der Heiligen, laten we hopen op minimaal een tiental...

De voortekenen zijn meer dan goed,
We vragen ons af of Gert na zo’n lange donkere winter nog weet hoe het moet...

Edoch, binnenkort staat er weer een mooi rond en stralend zonnetje aan de hemel en is het gras weer sappig en groen,
Al die liefhebbers willen die bal weer op die schoen!

Het KNMI verwacht voor maandag een tot boven het gemiddelde stijgende temperatuur,
FC Hollyhock verdient een goede start van het seizoen 2008 anders zijn de rapen wel erg zuur!

Een goed begin is het halve werk…
Niet voetballen op maandag is als vloeken in de kerk!

Dus verwachten wij een ieder aanstaande maandag op het mooie groene gras!

HATSAFLATS!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Welverstrengelde heren ik wens u te communiceren dat het mij een weinig doet frustreren dit festijn te zullen ontberen. Ik verzoek u te respecteren mijn nalatige ageren door europa te paraderen maar zodra de kansen keren zal ik mij spoorslags presenteren om het Stokroosgras te eren. B van den E

Anoniem zei

Ik heb mijn contributie nog niet betaald.

Fijnerik

Anoniem zei

Ontsla Arnie en neem Bruno aan.

Ik ben er zeker maandag.

Bas

Anoniem zei

ik heb ZO'n zin, ga ervan uit dat er animo voldoende is..

NEEMT ALLEN JE SHIRTJE MEE!!!