24 januari 2008

60

Nou, nou, nou....ik zal er alles doen om mijn erebaantje met gepaste trots te vervullen en u allen heet te maken voor het komend Hollyhock-seizoen. En daar wil ik ook het volgende gedichtje aan wijden, getiteld: "sestag dagen"

nog zestag dage wagte...
nog zestag dage smagte!
twee volle maanden...
is dat effe balen!
maar vol goede moed zijn wij hollyhockers van het eerste uur...
want over zestag dage staan wij er weer vol passie en vuur!
om elkaar weer een seizoen lang de tyfus te schoppe...
schenen en enkels onder de noppe!
maar ook: lekker ballen onder een blouwe lucht...
oh jee, daar komme de korfbalhomo's weer zeiken, diepe zucht!
rody, niet weglope..
valsspelende gertje zal ze wel slope!
jaja, mensen, er staat deze zomer weer veel te gebeuren...
en in de gloria vieren wij onze hollyhock kleuren!
goen is het gras, geel is de zon en blauw de lugt...
nog zestag dage wachten en dan hebben wij ons eigen Hollyhock weer terug!

8 opmerkingen:

Rody zei

DIT IS VERDOMME MOOI MENSEN!

markarazzi zei

Welkom als brandnieuwe columnist, Piëtro. Hulde voor de poëzie, maar over zestag dage zul je toch weer ouderwetsch je voeten moeten laten spreken. Je hebt mij zeker warm gemaakt voor de aftrap over twee maanden. Mijn optreden zal er één zijn om in te lijsten, omdat ik de komende twee jaar niet vaak op maandagavond zal verschijnen...

Rody zei

Ik kijk nu al uit naar 2010 Mark, je rentree....

markarazzi zei

weg van teruggeweest of zoiets...

Anoniem zei

Zeg je nu al af? Wat is je excuus? Heel lang weekend Parijs?

Rody zei

De rakker moet helaas oppassen, maar hij gaat wel plaatjes schieten zo nu en dan... Hij is in ieder geval bij de GRAND OPENING van het sezoen 2000 en 8!

Anoniem zei

Ik ben sprakeloos...
Wat een veranderingen, en allemaal positief ook..

Ik vecht hier tegen de tranen

Fijnerik

Anoniem zei

het wordt alleen maar beter... en ik kijk zo uit naar de 24e! nog maar ehhh 59 dagen, and counting!