9 december 2007

Prijzenslag

Ja lieve mensen, hier een sneakpreview van datgene wat er te winnen valt op 22 december! Een heuse cup met Grote Oren voor je team. We spelen dus duidelijk niet om des keizers baard!

Aanstaande donderdag is de absolute deadline voor het aangeven of je wel of niet komt. Morgen (maandag) zal ik de lijst met namen doorgeven van de mensen die hebben toegezegd. Zij zullen worden aangevuld met voetballers als de 25 niet gehaald wordt, alleen dan kan het toernooi plaatsvinden zoals het organiserend commitee in zijn hoofd heeft.

De dag kost je € 14,99 tot 8 uur. Daarna gaan we dus eten, voor dat gedoe zal ik deze week reserveren, de kosten van het menu zijn € 25,50. Voor diegenen die hun shirt nog niet betaald hebben vraag ik zeer dringend de € 25.00 die dag mee te nemen!

Shirtpresentatie vindt ook op de 22e plaats, dus dan eindelijk die langverwachte Hollyhock Shirts, jaargang 2008!

Verdere info volgt!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben al weken in training. Kom maar op dus.

Anoniem zei

it's going down...

ik heb er zin an !

Anoniem zei

je vergist je... hardcore... iedereen traint al... knallen!!!

Anoniem zei

wie meldt zich aan als keeper voor de pinantie-baukaal???

moeten we daar niet een financiele compensatie + een gratis rit naar de dichtsbijzijnde EHBO-post tegenover stellen??

Anoniem zei

We hebben toch maar 1 echte keeper en dat is Leo. Mocht die niet kunnen nemen we zijn neef Rody. Simpel. Rody kan daarna best zelf naar de EHBO.

Anoniem zei

Bas keept de pinanti's... net geloot

Anoniem zei

klopt tis echt waar...Gert is geloot als reserve voor als Bas niet durft....

Anoniem zei

Ik durf niet. Sterkte Gerd