8 oktober 2007

HET HOLLYHOCK ZWEMCIRCUS EN HOLLYHOCK HARDLOOP-BONANZA

In het kader van Hollyhock Ultrafit 3000 presenteren wij met geplaste trots: HET HOLLYHOCK HARDLOOPCIRCUS OP MAANDAG en de HOLLYHOCK ZWEMBONANZA OP WOENSDAG.

Ja ja, elke maandag en woensdag geeft het Hollyhock Syndicaat jou de mogelijkheid, ondanks het kille winterseizoen, je vriendjes toch te zien!

Iedere maandag, wordt er verzameld bij Atteletiekcentrum HAAG ATLETIEK aan de Laan van Poot, om 2000 uur.

Iedere woensdag, wordt er verzameld bij Zwembassin WATERTHOR aan de Thorbeckelaan, om 2030 uur.

Allemaal komen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

vanavond ben ik er niet bij, komende woensdag wel! met badeend en nieuwe zwembroek voor het nieuwe winterseizoen!

Anoniem zei

Ik kom vanavond misschien ff kijken. Meedoen zit er helaas niet in.

Bas

Anoniem zei

jajajajajaja, morgen weer van de partij. Spitter spetter spater..

fijnerik

markarazzi zei

Jullie pakken het serieus aan, in de aanloop naar hét hoogtepunt van het seizoen: Het Hollyhock Kerstgala. Een overwinning op dit prestieuze toernooi behoort te prijken op het palmares, als men zich wil scharen in het rijtje van de grootste Hollyhockers aller tijden. Ik begrijp dat jullie er alles aan doen om er op je kerstbest uit te zien, de 22ste van december. Een uiting van mijn respect voor jullie is hier op zijn plaats.

Misschien zal ik jullie zo nu en dan eens met een sportief bezoekje overvallen...