7 augustus 2007

KORT VERSLAG ZOMERAVONDVOETBAL 6 AUGUSTUS

Nou zeg, het was me het potje voetbal wel... abrupt einde aan een redelijk gelijk opgaande partij zomeravond voetbal. Omstreeks 19:30 had iedereen de kicksen aan, de shirtjes waren gekozen en werd begonnen aan de match.

Vanaf het begin was het al duidelijk: niemand zou zich vanavond zomaar gewonnen geven. Op papier leek het een moeilijke wedstrijd te worden voor AC Lampone 1950 (Giggs; Cantona; Lineker; Maldini; Stefan; Vlietje en Jordi) aangezien 1963 Trémière FC (Bosvelt van de Friese vlag drink yoghurt; Anderton; De Wolverhampton Maarschalk; Rivaldo; Jan-Kees Willem de Derde en Arnie-Piet Papin) ondanks hun man minder situatie toch technisch vaardiger en conditioneel fitter zouden moeten zijn.

Er werd door beide partijen goed gezocht naar de vrije man, Rivaldo, Anderton en Jan-Kees Willem de Derde stonden voor Trémière met name op scherp, aan Lampone zijde was het vooral een teameffort waarbij iedereen wel z'n goaltje had meegepikt. Noemenswaardig is overigens wel dat Maldini uit een perfect genomen hoekschop door Cantona scoorde! Volgens mij het eerste doelpunt uit een hoekschop! Hulde!

Helaas werd het voetbalfeestje onderbroken door de peanutbal dames en stond de tussen-/eindstand om 21:10 op 8-8.

Volgende week hopelijk weer zo'n voetbal spektakel....

7 opmerkingen:

markarazzi zei

Klookie, bedankt voor je inzet, aan jou heeft het niet gelegen.
Moet nog mijn excuses maken aan de Wolverhampton Maarschalk voor naschoppen, ik kon mijn frustatie niet de baas. Sorry.
De Gouden Zeis 2007 komt na gisteravond wel dichter binnen mijn bereik...

hollyklook zei

Nou, Mardi Maldini die De Maarschalk ook wist te verschalken verdient toch ook een nominatie ;-)

Je gaat het nog lastig krijgen, me dunkt! Wel grappig trouwens dat de mensen die voor de Gouden Zeis 2007 gaan, ook zelf met scheendekkers lopen... make a man wonder?!

Anoniem zei

Mooi verhaal. Jammer alleen dat wij wonnen met 9-8. Drie keer kees, drie keer Rootje en drie keer ikkuh.

Groeten,
Rivaldo

markarazzi zei

op het wedstrijdformulier staat 8-8, da's het enige wat telt.

Anoniem zei

Ik stap naar de arbitrage-geschillen commissie...

markarazzi zei

daar ben ik vorige week ook langs geweest, maar die gasten zijn op vakantie. maandag beter joh!

Anoniem zei

Volgens mij was het acht negen voor ons !

ha !