10 augustus 2007

JE EIGEN HOLLYHOCK SHIRT!

Stap 1:
Keuze uit enkele modellen... unaniem een model kiezen, of ieder zijn eigen custom shirt dames!!! Alle modellen zijn 15 euro of minder. Snel bestellen, want op is op! Maandag houden we nog even een evaluatieronde.

Stap 2:
Shirts bestellen, en de zaak van Vlietje uitzoeken waar hij heeft laten beletteren.

Stap 3:
Aantrekken, en spelen.

---
Keuze 1: Alle maten S-XXL

















---
Keuze 2: Alle maten S-XXL behalve L


















---
Keuze 3: Alle maten S-XXL behalve L


















---
Keuze 4: Alle maten S-XXL

12 opmerkingen:

Anoniem zei

mijn keuze valt op shigt nummer 3...lekker hoor...

XXL jawel...

Anoniem zei

ik ga ook voor 3...

markarazzi zei

daar gaat de unanimiteit...

ik zie numero 4 wel zitten, een L wel te verstaan. als het 3 wordt neem ik wel een XL die ik op 270 graden was...
ik wil opdruk nummer 3 en "de spijker".

beter geen custom maar allemaal hetzelfde shirt. elke week één team in hollyhock tenue en ander team in eigen shirts.

Anoniem zei

Tis ook maar een voorkeur... ik vind het allemaal gezellig... mij maakt t niet uit...

markarazzi zei

als je het toch niet uitmaakt neem ik shirt 3 met nummer 32 en "de biljartbal van bohemen rechts"

Anoniem zei

haha... tondeuse kopen... kom je een heel eind... dan nog verhuizen...

Anoniem zei

Ik ga voor shirt 3 en wil er op SPUIT met als rugnummer 11.

markarazzi zei

hahaha, goeie. dan wil ik rugnummer 66 met naam ROUTE.

Anoniem zei

shught nr. 3.

Doet mij maar nr 10 met als naam Veer.

Anoniem zei

standje en dan 69 is een inkopper he? Mark?

markarazzi zei

die heeft fijnerik al geclaimed.
maar jullie doen goed je best met flauwe woordspelingen op die shirts. ik geniet ervan!

Anoniem zei

ik denk dat ik spuit 12 neem.. of A 12...

Darren Ander 10?

Hoessein... nummer 1... Chemisch goed gewoon...

het is ook niet grappig bedoeld dat scheelt...