26 augustus 2007

HOLLYHOCK SHIRT SEIZOEN 2007/2008 -4-

Nou heren, het zat even niet mee... Plutosport, onze beoogde leverancier kon niet meer leveren dan 5 shurts per maat: uitverkocht. Helemaal klote, daar kunnen we niks mee.

Wat vond mijn scherpe oog: een mooie nieuwe site, notabene gesponsord door onze vrinden van PERRY SPORT.

Die voorzien hele teams tegen bodemprijzen van teamshirts, inclusief een mooie naam op de achterkant plus rugnummer! NOU! Dan zijn we in 1 keer klaar. Heeft iedereen ook gelijk de totaal prijs, die omstreeks de 25 euro zal liggen vermoed ik.

Aangezien ze geen Puma dealen bij Teamwear.nl (dat is de site) heb ik gekozen voor eenb shirt dat lijkt op die we al hadden. Het is een ADIDAS geworden, voor 14,99 pst. Lekker bezig.

Aangezien alle maten hier beschikbaar zijn, kan je nog wisselen van maat. Echter zijn er geen lange mouwen beschikbaar. Wat dan weer jammer is, maar ook niet dermate grote problemen op zal leveren.

Laat even jullie reactie/opmerking achter. Wellicht zien jullie een ander shirt wat echt de moeite waard is op die site, go your gang!

5 opmerkingen:

markarazzi zei

Mooie dingen. Ik had in een eerder stadium de naam van die site ook al eens laten vallen (geloof ik), maar ik had toen de indruk dat het duur was. Onterecht, zo blijkt. Site ziet er profi uit. Ik houd het op een L met nr. 3 "Markarazzi". Ik weet, ik weet, ik blijf veranderen van naam, maar dat wispelturige heb ik van jou, Ro...

hollyklook zei

Doet u mij maar een XL-tje, Klookie, numero 8.

Anoniem zei

Ik blijf bij L. Zeer onverstandig maar toch, naam Basualdo nr. 10.

Anoniem zei

Ik hou 't op een M met Spuit 11.

Anoniem zei

ik ga voor Mark dan maar een Markarazzi bestellen...

vandaag of morgen aan de bestelsels...