28 augustus 2007

GROOTSE VERTONING OP HET HEILIGE STOKROOS

Met 11 man bestierden de hengsten het veld van het allerheiligste. Aanvankelijk wilde men de hengsten nog wegjagen en een verdomhoekje indrijven dichtbij het hek, echter dat lieten de bonken staal zich niet overkomen. Ze stonden er weer, fier en trots zoals we van hen mogen verwachten. Waar op het eerste oog de opkomst twijfelachtig leek te gaan worden, kwam toch alles weer goed. 11 eenheden puur voetbalvernuft, werklust en taktisch inzicht. De heren lieten er geen gras over groeien (ook al valt dat niet op te maken uit de foto’s hieronder), de plaggen vlogen in het rond, de goaltjes deden weer dienst. Tot volgende week.

Volgende week za het raadzaam zijn om 7 uur sharp de boel te hebben staan! Veldje klaar, zodat je kan beginnen, dan moet tot 9 uur makkelijk tot de mogelijkheden behoren. Volgende week zijn Vlietje, Jean (rentree na kaakblessure) en Niels weer van de partij! Dat wordt wat!









9 opmerkingen:

markarazzi zei

Ik vond het een fijne pot mannen, ondanks dat we met 8-2 de kuikenbak ingingen. De nederlaag hebben we geheel aan ons zelf te wijten. Ik stel voor dat we morgen na de conditietraining een teambespreking inlassen, waarbij ik jullie aan de hand van videobeelden zal wijzen op de vele fouten die wij maakten. Vervolgens gaan we oefenen op het afwerken op de goal, want dat was gisteren ronduit abominabel. Als notabane ik, met mijn beruchte Macca-finishing, onze enige twee goals moet maken...

markarazzi zei

Goed idee Ro. Volgende week zorgen we ervoor dat de goaltjes er voor zevenen staan. Om klokslag zeven uur teleteksttijd trappen we af, ongeacht wie en hoeveel man er zijn.

markarazzi zei

En tot slot, wel aardig voor de mannen die tot in de late uurtjes aan de Zonnebloemstraat nababbelden:

De minilotten van Kokonera is inderdaad nummer 159 uit de zgn. vierkleurenreeks van Suske en Wiske. Harte zijn rechter wenkbrauw blijft gespaard, maar hij is mij een dikke sigaar schuldig.

Rody zei

dan zorgen wij dat we iets eerder zijn, dan kan de rest met kicksen aan gelijk aan treden, begin je om 7.10 ofzo.. altijd weer 20 mins winst...

positief: we komen steeds dichterbij het tijdstip dat de dagen weer gaan lengen,

Rody zei

volgende week graag een sigaar voor mark dank u... post even op zijn hyves. ik maak de fotos

markarazzi zei

is goed, ik kan er wel voor zevenen zijn, was ik gisteren ook. misschien neem ik wel beschuit met muisjes mee...

Rody zei

zou mooi wezen he!

hollyklook zei

Wel roze heh! Tenminste, daar heb ik me geld op gezet! Ik zal volgende week ook trachten er om 19:00 te zijn en al een warming up achter de rug te hebben.

markarazzi zei

wat win je als het een meisje is?