31 juli 2007

Maarten Ducrot

Nu waarschijnlijk zowel Iban Mayo als ook Alberto Contador vol zitten, moet je een sterk persoon met een rechte rug zijn wil je het wielrennen nog serieus nemen. Eén iemand die het wielrennen dermate serieus neemt dat hij allerlei 'vaktermen' heeft overgenomen en of verzonnen, is onze vriend van Hollyhock: MAARTEN DUCROT. Ik wil hem naast WIM KIEFT graag toevoegen aan de lijst van Hollyhock-symphatisanten!

http://www.planet.nl/planet/show/id=1621697/contentid=862023/sc=6168b9

2 opmerkingen:

markarazzi zei

Ik hoop dat volgend jaar Herbert Dijkstra tijdens de proloog ziek wordt en naar huis moet, en dat Maarten dat in zijn eentje Le Grande Boucle moet verslaan. Alhoewel, het is ook wel leuk hoe hij elke keer die domme Dijkstra kinderlijk eenvoudig aftroeft. Dat doet mij denken aan de manier waarop ik Rody elke keer verbaal meester ben...

markarazzi zei

We hadden bijna de zoon van Kieft op het Hollyhock kunnen krijgen. Leek me wel een goede vervanging voor Bruno. Maar als je zelfs niet goed genoeg bent voor ADO Den Haag, heb je op Hollyhock niks te zoeken.