28 juni 2007

Het is weer bal! - Maandag 1 juli

Met het verstrijken van de eerste helft van 2007 kunnen we terugkijken op een goed eerste deel van ons enige echt voetbalseizoen. De dagen worden alweer korter en ik heb de hoop dat het nu eindelijk eens volgehouden wordt tot eind oktober zoals vroeger. De dagen zijn dan immers net zo kort als begin maart, dus dat het dan te vroeg donker wordt is geen excuus!

Vooralsnog zijn de dagen nu nog erg lang: ergo aanstaande maandag 1900 uur op ons heilige gras! Geen gebel, geen gemail... laat achter of je komt. Doe je dat niet, dan rekenen we erop dat je er bent... Zoals vroeger.

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben er.

Bas

Anoniem zei

vanzelfspreken, ome rody ook!

Anoniem zei

HALLOOOO

Mr. 100 % naturlich ook...

na een volledig herstel en nog wat gewichtsverlies....hoop ik op eindelijk weer eens een winstpartij...

aan mij zal het niet liggen !

Mr. 100% Harte

Anoniem zei

mooi man!

Anoniem zei

i'm afraid work has conspired against me and my monday's football has been cruelly taken from me.

But I'd like to pass on the invitation to ANYONE who has nothing to do on a SUNDAY at 12 NOOn to come along to PGS where we'll be having a weekly kick-a-bout on the plastic pitch.

I'll try to get along to the mondays when I can, but have fun all the same without me.

ENGLISH MARK

Anoniem zei

Ehhrm, Mark... what comes first... WORK? OR THE PITCH? heh heh...

Hope u can make it on Monday, if not, see you soon!!!!

Anoniem zei

Hey badgasten,

Ik zal er uiteraard weer zijn vanavond. Ditmaal zal de regen voor mij geen spelbreker meer zijn. Na het mudfest 2007 vorige week im Deutschland zullen een paar regendruppeltjes me niet meer tegenhouden! Ik hoop ook op en ga uiteraard voor een winstpartij!!!

Tot vanavond heerschappen!

Anoniem zei

We zijn al met 4. Rdoy tegen ons drie kan dus al. Wie vollegt.

Bas

Photologix zei

bin dabei!

Rody zei

arnoud is er ook en gertje ook voor zover ik heb begrepen.

Rody zei

komt de heer mde niet?

markarazzi zei

leuk dat je dat vraagt, ome rody. in principe ben ik er wel. alvast even afmelden voor volgende week maandag, dan zit ik in london (vanuit waar veel liefs).

markarazzi zei

de foto is trouwens heel goed gekozen. sluit naadloos aan op ons motto: HOE MEER ZIELEN, HOE MEER GEBLESSEERDEN !!!
ik zal vanavond weer mijn uiterste best doen iemand of mezelf te blesseren...

Anoniem zei

Bij ieder ander zou ik zeggen dan wil ik bij jou in het team. Behalve bij jou Mark, jij hebt het geniale vermogen om je eigen ploeggenoten nog te blesseren. Dus het maakt mij niet uit.

Bas

markarazzi zei

Dank Basualdo, ik ben blij dat er toch nog iemand mijn kwaliteit erkent.
Ik heb trouwens dit seizoen nog geen overwinning weten te boeken, dus vanavond zal ik mijn "ongewonnen" status met hand en tand verdedigen. Het grootste aantal nederlagen op rij lijkt mij wel een record wat bij mijn voetbalstatus past. Misschien is dit toch een reden om zeker bij de tegenpartij te zitten?

Anoniem zei

OK, je hebt gelijk. Ik ben niet bij Mark. Overwinning gegarandeerd.
Dank voor deze speltip.

Bas

Unknown zei

hee de heer midde komt wel even frisse lucht nemen en een babbeltje maken maar geen voetbal helaas, ik kom net vandaag uit het ziekenhuis met een gebroken kaak. einde seizoen voor mij dus jammergenoeg..