15 april 2007

"Zomeravond" voetbal maandag 16 april

Het is me toch wat mensen, het is net half april en de mussen vallen al weer dood van de daken vanwege de tropischie temperaturen. Die hoeven in ieder geval niet meer naar de warme landen om daar te overwinteren.
Gelukkig is het 's avonds vaak een stuk koeler dus zijn er voldoende ingredienten om er weer een gezellige voetbalavond van te maken. Ik zal er zijn!

Vorige week wat het iets minder druk dan normaal, desalniettemin is er toch gevoetbald. Michel, Danny, Jorg, Erik, Bas, Mark, Mardi, Harte en ondergetekende waren toch nog aanwezig om een balletje te trappen. Ondanks het feit dat Harte en ik nog een wedstrijd van de middag in de benen hadden hebben we met z'n allen toch nog zo'n anderhalf uur over het veld gehobbeld. Michel had weer eens een geniale actie, ik kan 'm niet met woorden beschrijven want dat zou de actie alleen maar onrecht aan doen, maar Mies, mij had je in de tas...

TOT MORGEN BESTE VOETBALVRIENDJES!! 19:00 - STOKROOS - DEN HAAG

BE THERE OR BE A VIERKANT!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

i'll be there..

Unknown zei

ik weet nog niet of ik er ben. Wellicht niet omdat ik zaterdag tijdens het proces van het voorkomen van een doelpunt, mijn schouder uit de kom schoot.

Jammer van die 100% score.. dat dan weer wel...

Anoniem zei

Ik was er helemaal niet afgelopen week..
Of heeft er iemand met een Danny-masker gespeeld? Ik was hem al kwijt. Ah, geef hem 's terug?

Danny

Anoniem zei

ben drbie / Bruno