2 augustus 2006

Hollyhock Voetbalnieuws

DEN HAAG - van onze correspondent

Martin Harteveld ziet af van een transfer naar PGS. Volgens zijn zaakwaarnemer, Rody Idema, hebben de trainingen die op het sportpark Ockenburgh gehouden worden weinig met voetbal te maken. "Conditioneel en fysiek is Mart beresterk. Wat hij nodig heeft is een goal om op af te werken en geen duinenmars. Mart wil graag het plezier in het voetbal terugvinden, maar bij PGS zou het voor hem alleen maar afzien zijn." De gedachtenverandering van de haagse spits (29) komt onverwacht, want nog geen drie uur geleden waren de partijen het eens geworden over de kwaliteit en de kwantiteit van de in de kantine geserveerde broodjes speklap. Overigens hebben zich nog geen andere clubs voor Harteveld gemeld. De transfermarkt sluit 31 augustus.





DEN HAAG - van onze correspondent

De toekomst van middenvelder Martijn Kloor (29) is nog altijd onzeker. PGS heeft serieuze belangstelling, maar wil Kloor wel eerst een medische keuring laten ondergaan. De pijnlijke achillespees van de geboren hagenees zou zijn komst kunnen belemmeren.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

WTF?? Probeert PGS met deze actie het bezoekersaantal nóg verder te laten teruglopen om zodoende nóg dieper de rode cijfers in te duiken? Dit gaat mijn pet echt te boven ;-D

Anoniem zei

En Harte is al bijna 30, hahaha

Anoniem zei

Kloor,
Ik had zojuist de technisch directeur van het Nederlands G-elftal aan de lijn. Ze sturen vanavond nog iemand langs die je poot eraf hakt. Ze zijn bijzonder geinteresseerd om je in te lijven als rechtermiddenvelder (met een flink loopvermogen). Dus ik adviseer je: hervat je looptraining, hinkel van huis naar Kijkduin en terug binnen het uur op één been.

Rob Jansen

Anoniem zei

Hij ruste in vrede.
Wij gedenken hem, vol lof, mooie herinneringen en zijn flegmatieke speelwijze.
Niet een gat, maar een krater van jewelste laat deze zondaard achter, welke door geen kan worden opgevuld.
Een verlies voor het voetbalspel wat zich op een hoger niveau heeft weten te worstelen door het acteren van deze bombastische verschijning.

Hij zal worden gemist...

Suchant

hollyklook zei

Mag ik ruste in vrede.... ik heb met mijn beste wedstrijd (die overigens gewoon verloren is gegaan) afscheid genomen van het Hollyhock, voetbal en alle overige zaken die in de sportwereld leven. Ik wil hierbij al mijn supporters, mijn vader (dat is mijn enige supportah) bedanken voor de steun door de jaren heen en ik wens alle inmiddels oud-Hollyhockers veel speelplezier toe. Wees gegroet!

Anoniem zei

just so u know...

the last post phukked up the layout of the blog....

you might want to edit it and get rid of some of the *************** which are the problem...i guess...

SOBRIQUET MARK

Anoniem zei

Who cares??

Anoniem zei

Met klem worden de berichten tegengesproken dat Kloor wellicht toe zal treden tot het keurkorps van PGS. Hij is niet de gewenste versterking voor de positie van rechtsback. Al is het wel zeker dat de huidige rechtsback zijn carierre voort zal zetten in Costa Rica.

Dat Martin niet komt is alleminst zeker. Zijn paspoort is afgenomen door zijn huidge club en dit maakt de reis naar Ockenburg voor Harte niet haalbaar. De broodjes speklap zijn al besteld door het kantine personeel, de helikopter is al geboekt en het personeel van de kantine is uitgebreid van 1 naar 6 man om te kunnen voldoen aan de vraag naar broodjes speklap. Wordt vervolgd.