11 augustus 2006

Hollyhock Fantasy Football League (HFFL)

Al sinds mensenheugenis, ik schat ergens in 1992, spelen een aantal haagse jongens de Fantasy Football League, later de Hollyhock Fantasy Football League. Dit is een fictieve competitie gebaseerd op de engelse Premiership. Deelnemende managers kopen spelers van Premiership teams en die scoren elke week een aantal (straf)punten gebaseerd op hun werkelijke verdiensten: doelpunten maken/tegen, clean sheets, assists, wissels, kaarten.

Voor het eerst in de geschiedenis van de HFFL gaan onze eigen unieke regels en kiezen wij voor het gemak van het internet. Dus beperkingen als "maximaal één speler per Premiership club in je selectie" en "elke Premiership speler mag maar voor één HFFL team uitkomen" gelden dus niet meer. Dat betekent dus dat we allemaal Henry kunnen kopen, voor dezelfde prijs (niet meer opbieden dus), en dat we ook nog twee andere spelers van Arsenal aan onze selecties mogen toevoegen. Het budget van 100 miljoen pond blijft natuurlijk wel een beperking die onze keuzes zal beïnvloeden.

Wil je meer info over deelname en puntentelling, surf dan naar: http://fantasy.premierleague.com/

Wil je meedoen? Surf naar bovenstaande site, meld je aan, stel een team samen en druk daarna op de "Leagues" link aan de rechterzijde van het scherm. Misschien heb je al per e-mail een code voor onze private HFFL league ontvangen. Anders kun je deze code proberen: 378012-63161. Werkt dit niet, stuur mij dan een mailtje: mark@ipact.nl

Kost niks, het gaat vooral om de eeuwige roem en je naam op de wisselbeker. En als je de overall Fantasy Premier League (vorig jaar zo'n 800.000 deelnemers wereldwijd) wint, win je volgens mij een geheel verzorgd arrangement naar een Premiership wedstrijd van je keuze...

Oh ja, de competitie begint al volgende week zaterdag 19 augustus, dus wees er snel bij. Je kunt later ook nog joinen, maar dan nemen je kansen op een hoge klassering natuurlijk af...

Doe mee, spread the word: hoe meer zielen, hoe meer geblesseerden...

PS. Rody, kun jij dit bericht ook nog over je Hollyhock mailinglist knallen? Thanx.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Mark,

Wat is het password om aan de hffl league deel te kunnen nemen?

markarazzi zei

Ik zag dat het je al gelukt was, Bas. Fijn dat Lampard's boys dit seizoen weer van de partij is, jouw team doet elk seizoen weer mee voor de hoofdprijzen.

De teller staat nu op 2, maar er zullen volgende week nog genoeg teams volgen (hoop ik).

Voor de zekerheid: de code om de HFFL te joinen is 378012-63161.

Dus maak snel een team (ik denk dat je daar hooguit een kwartier voor nodig hebt) en join!

Blijf voor het laatste voetbalnieuws op de hoogte via internet, ik vind www.soccernet.com van espn nog altijd een fijne site, maar er zijn er natuurlijk genoeg. Als iemand nog een goede tip heeft, post die dan effe.

Hoe het zit met de tv uitzendingen weet ik niet precies. Ik weet niet of RTL5 doorgaat met de wekelijkse samenvattingen in de vroege zaterdag- en zondagavonden. Maar de BBC zal toch zeker Match of the Day voortzetten: zaterdagavond rond 23:30 uur op BBC1 en zondagavond rond dezelfde tijd op BBC2. MotD blijft wat mij betreft een kwaliteitsprogramma!

Rest mij nog een ieder die deze sportieve uitdaging aan wil gaan enorm veel succes te wensen en dat de beste mogen winnen.

Rody zei

partij

Anoniem zei

Zo.. vers gepromoveerd uit de 4th division debuteren de Archers dit seizoen. Ben benieuwd of er gelijk titelkansen zijn.. :)

markarazzi zei

naast bas, rody, jean en mezelf heeft ook sander, een aanverwant van mij, zich ingeschreven. we staan dus op 5, maar ik verwacht er toch nog wel wat meer hoor...

Anoniem zei

Harte, Kloor, Mario, Michel waar blijven jullie?

Anoniem zei

en dat veld is ook kut vermoed ik zo...

markarazzi zei

Harte has also joined. ik verwacht kloor en michel toch ook nog wel...