12 februari 2006

Tussenstand Tienen per Zaterdag 12 Februari 2006

Quick 4 bezet, dus dan maar naar Jai Hanuman! Een lek in het systeem bracht ons de bevrijding van die dag. Heerlijk kunnen ballen effe, ondanks dat enkele tegenwoordig het kunstgras lijken te prefereren, pleit ik nog steeds voor modderpoelen. Het varken dat ik ben...

3 potjes ge-Amerikaand (daarvan later de tussenstand) en 2 potjes getiend. Bij het Amerikanen ontspon zich een tafereel wat we niet graag zien. Gert maakte hands en dreigde te vertrekken! A.s. maandag het epos vanuit Danny's gezichtspunt, adhv een interview!

Door op het plaatje te klikken, krijg je een vergroting van de tabel

5 opmerkingen:

hollyklook zei

Duidelijk verhaal.

Anoniem zei

ik wil meer

hollyklook zei

Krijg je niet.

Anoniem zei

het moet... ik was voor Gert overigens

Anoniem zei

Oh roosje JIJ raakt mijn hart.... en ik zie nog altijd het gelijk in van mijn actie, ben geheel voor het geven van terechte penalties maar in dit geval was het lachwekkend aangezien ik geneens een goal wilde maken nadat de bal via een pol mijn poezelige handje raakte.... X Gert