11 januari 2006

Eindelijk een sponsor! - 7

Het is dan eindelijk gelukt een 7e sponsor te vinden voor een HOLLYHOCKER!

Ik heb mijn best gedaan en in mijn beste Japans brieven heen en weer gestuurd van en naar Tokyo, maar CANON is over de streep!

Kosten nog moeite zijn gespaard om voor mij een sponsor te vinden, nadat Rodi Hondenvoeders, Samson Haarzaad, HairLease Nederland, Harense Smid en Nachtsupermarkt KALE aan de Weimarstraat hadden bedankt voor de eer. Nu dus een grote vis voor de kale heer!

Vanaf deze plaats feliciteer ik mijzelf, en beloof nu op verzoek van Danny, Gert en al die anderen NOG MEER FOTO'S te maken. Waaronder a.s. vrijdag tijdens ons nu al legendarische EETFEST 2006!

4 opmerkingen:

markarazzi zei

en dan zegt 'ie tegen mij dat ik doordraaf...
die gozer is echt gestoord, hij is zelfs een gevaar voor de samenleving zoals wij die nu kennen en koesteren. ik denk dat ik as zaterdag maar weg blijf...

Rody zei

ben je jaloers op mijn GROTE VIS mark? kan het wel begrijpen als je wordt gesponsord door de hakkenbar!

markarazzi zei

hahahahaha, maak het nou niet erger

Rody zei

ik ga meer en meer foto's maken... en ga er geld mee verdienen, ik maak de beste foto's van Hollyhock (want ik ben de enige)