22 november 2005

TIENEN: coming week-end, all week-end

willen we die honderd potjes halen of niet?
dus elk weekend tienen!
ik wil proberen Hollyklook nog voorbij te streven (deze vete is onze Old Firm), dus ik zal me kont ook weer eens moeten laten zien. ik ben komend weekend beschikbaar en gewillig en ik beloof vuurwerk net zoals de laatste keer dat ik er was, toen ik de bijnaam 'de Danser' kreeg.
wil je weten waar ik die bijnaam aan te danken heb, of wil je een pak rammel of wil je mij een pak rammel geven, kom dan zaterdag en/of zondag naar Quick 4 of 5 of waarever om een uurtje of halluf vier...

4 opmerkingen:

hollyklook zei

ik zorg dat ik erbij ben... Tot zaterdag!

markarazzi zei

we will meet again....bring it on, bi-atch!

Anoniem zei

Denk dat het wel moet lukken ! GO TIENEN ! HEY MARKIE WELCOME BACK

Rody zei

je was hysterisch! en de 100 moeten we halen!

ik maak effe een agendaatje tot aan het einde jaar... gaan we nog oud en nieuw en kerstballen? ja toch?