30 november 2005

O, komt er eens TIENEN...

as zaterdag denk ik niet dat ik erbij ben, kans van 10%.
as zondag ben ik er zeker bij, mits ik er zaterdag inderdaad niet ben.
hoe denkt de gang erover?

EDIT BY OME RODY: Nou er is aardig animo! Niels is er morgen bij! Contact hem even. Verder is Harte van de partij, net als jij misschien.

Zondag is Niels er niet bij, Harte wel, jij wel, ik ook... en de rest wat nog niet heeft gereageerd maar wel heeft zeg maar zin!

Hoe dan ook: gaan we lekker tienen!

Danny wat doen jij? Gertje? Zeg het eens!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Jazeker.......

ik kan zaterdag en zondag tienen.......

so bring it on bitches ! Koning Harte is terug...

de schepper zij met u

Rody zei

Heumeus!

ik ben zaterndag niet bij, maar zondag kom ik kroontjes ophalen!

Rody zei

ik ben rond half 23 weer in den lande, dus half 3 knallen?

hollyklook zei

Wat ben je nou toch voor een raar figuur? Je wil constant 24/7 tienen en meneer moet zonodig naar Weert om "effe weg" te zijn... tsk tsk. Nou, ik ga lekker xbox360-en.... lekker puh.. zie je zondag! Veel plezier in Weert...

markarazzi zei

ik denk dat het dan zondag wordt, want zaterdag is de animo niet al te groot...
ZONDAG HALF DRIE KWIK4 OF KWIK5 OF LVP1 !!!

markarazzi zei

tot straks pikko's om half drie op kwik4 of 5 of laan van poot. rody, harte, kloor, steve en ik zijn alvast geconfirmeerd. die sonne scheint...

Rody zei

Mijn goeie reden is: het hele huisje was doodziek van de gourmet (serieus), dus rustig aangedaan. Ik was wel ok, vriendin waar ik mee was was minder, en heeft langer geslapen... tot een uur of 12. Toen beetje opgeruimd enzo, toen om kw voor 3 pas gaan rijden... het is jammer de pammer... maar ik wil graag dat HH leeft, ook als ik er een weekendje niet ben... ik heb jullie gemist flikkertjes, vooral Gert!!!

aanstaand weekend ben ik erbij! 1000000%, ik hou hem vrij voor julie chabo's!

konden jullie gewoon op het veld?