18 november 2005

Dit weekend TIENEN!

Jaja, het is weer bijna weekend, en dat betekent: TIENEN GEBLAZEN

Zaterdag- en zondagmiddag is het dus TIENEN GEBLAZEN

Zaterdagmiddag om 1530 is het TIENEN GEBLAZEN en zondag eveneens om 1530 is het TIENEN GEBLAZEN...

Met andere woorden: TOT MORGEN EN OVERMORGEN! Quickje 4 indien bezet, wat de laatste weken geen enkele keer het geva is geweest gaan we lekker moddertienen op Quickje 5!

Kommie ook? Ik en Danny zijn 100%

Overigens wordt het tienen dit weekend mede mogelijk gemaakt door:

1 opmerking:

markarazzi zei

hallo allerfijnste knullen, ik ben sedert vrijdagmiddag (gisteren dus)weer in het land. het aanpassen aan het alhier heersende winterse klimaat valt me niet mee, ik ben meteen ziek geworden. ik zou erg graag mee tienen, maar ben er gewoon te zwak en beroerd voor. ik hoop volgende week wel acte de presence te kunnen geven. mazzel!