3 augustus 2005

Verslag "voetbal" maandag 1 augustus

Afgelopen maandag werd er weer een potje gevoetbald.. nou ja, gevoetbald... maar daar later meer over. Eerst even een rondje langs de velden en de speler aan u voorstellen.
Het veld was wederom het o zo bekende en vertrouwde Hollyhock. De grasmat was speciaal voor ons kortgewiekt en dat was prefect. Misschien ietwat te droog in het begin maar naar mate de zon ons verliet werd het veld iets vochtiger en beter te bespelen.

Dan de spelers... rond een uurtje of 19:30 waren een nieuwe bekende reeds gearriveerd. Leo en Daniel waren al vol bewondering naar de Italiaanse vierwieler van Ard aan het kijken en hadden nog even geen oog voor voetbal. Kort daarop kwamen Arnie, broer Stefan en een vriend van laatstgenoemde om zo het aantal aanwezige al op 8 te brengen. Er was wel een probleem. Geen bal. Normaliter is onze grootste Hollyhocker en mede-oprichter Rody de man met de ballen. Maar ja, wegens nekproblemen moest Rody tot zijn ongenoegen verstek laten gaan dus was er geen bal.

Dan maar even snel een bezoekje aan de zieke brengen en een balletje (zonder broodje) vragen... en na een kort ritje heen en weer kon er eindelijk gevoetbald worden iets over achten. In de tussentijd waren Danny en beroepsmalloot Mark ook gearriveerd dus konden we mooi 5 tegen 5 doen (gelukkig zonder Peter-Jan). Helaas waren er nog meer afwezigen echter hopen we hun spoedig weer op de heilige grond te mogen verwelkomen. Bas heeft een operatie aan zijn schouder ondergaan en moet rust houden, Michel is een echte kroegbaas geworden en vanwege de opening helaas geen Michel, Robbie, Dennis of Erik. Hopelijk volgende week wel weer. Blokkie zit nog in Frankrijk als ik me niet verkeerd heb laten informeren en tot slot, ons pronkstuk, onze ruwe diamand Gert was ook verhinderd.

Dan even een korte samenvatting van het potje bal. Eigenlijk wat het met één woord samen te vatten: dramatisch. Slechte passes -> te kort, te lang, in de voeten.... maar dan van een tegenstander. In het begin was het voor team America (Danny, Daniel, Harte, Mark en ondergetekende) even wennen en duidelijk even op gang komen want binnen een mum van tijd stond Air France (Arnie, Ard, Leo, Stefan en Mr. X) onder leiding van Arnie 5-1 voor. Na wat simpel doch effectief voetbal werd het snel weer 5-4 en zo liep het score verloop redelijk gelijk op en is de eindstand geloof ik 14-13 geworden maar een kniesoor die daar op let. Hopelijk volgende week weer wat hoogstaander voetbal....

Was getekend,
Kloor

4 opmerkingen:

Rody zei

mooi stukkie!!!! hulde hulde hulde! HOLLYHOCK LEEFT!!!

maar tot mijn grote verontsteltenis: GEEN GERT?

De gert die mij nog smiddags betichte van 'mietje'? Hij was er zelf niet?

markarazzi zei

beroepsmalloot?? kikke.

Rody zei

ik ben een heerlijke miet, yeah, ik kan nog geen klote met me hele rechterarm... dus van Wanken Tante Danny komt ook niks, en ik hou niet van mijn linkerhand, dat is vreemdgaan en ik ben monogaam.... denk ik...

Anoniem zei

ik doe het altijd met twee handen en minstens tien keer per dag